Odpowiedzi

2010-02-28T10:32:30+01:00
Łaskawy-łaskaw
gotowy-gotów
świadomy-świadom
żywy-żyw(nie jestem pewny)
pełny-pełen
pewny pewien

Łaskaw panie daj na chleb.Jestem gotów na tę podróż.Świadom jestem tego co czynie.Mój pies jest żyw aż miło.dalej nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:34:13+01:00
Łaskawy -łaskaw
gotowy -gotów
świadomy -świadom
żywy - żyw
pełny -pełen
pewny -pewien

Będzie Pan łaskaw podać mi ten długopis?
Kolega jest gotów do podróży.
Bądź świadom i nie podawaj swoich danych w internecie.
Jest tu jeszcze ktoś żyw?
Cukierków pełen koszyk.
Jestem pewien, że tego nie zrobiłem, a kolega się ze mną sprzecza.