Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T10:46:25+01:00
Drogi ....................... ..............
(do kogo piszesz list) (data)
Chciałbym poprosić Cię o twój autentyczny(prawdziwy) autograf.Jest to dla mnie ważne ponieważ jesteś moim idolem i ulubioną gwiazdą.Jesteś dla mnie przykładem a twój autograf był by spełnieniem moich marzeń.Od kilku lat śledzę twoje losy i wszystkie ciekawe wydarzenie.
...... ...................................
( twój podpis)
1 5 1
2010-02-28T10:52:13+01:00
Pozań,28.02.2010

Drogi...(inię ulubionej gwiazdy),
od dawna słucham Twoich płyt. Jesteś moim idolem juz od kilku lat. Uwielbiam piosenki, które komponujesz, pnieważ dają mi dużo do myślenia. Bardzo często ich słucham. Pozwalają, że mogę się uspokoić i odprężyć.
Moją ulubiona piosenką jest... Jej dźwięki ''chodzą'' mi po głowie. Ma inną melodię niż reszta Twoich utworów. Jest po prostu czaderska. Imponujesz mnie swoim sposobem bycia. Ciszesz się każdym dniem nie martwiąc się przyszłością. Chce być podobny do Ciebie. Stworzyłeś naprawdę wspaniałe albymy, ktore dużo o Tobie mówią. Jestem Twoim wielkim fanem.
Mam do Ciebi wielką prośbe. Pronąłbym dostać Twój autentyczny autograf. Bardzo uszczęśliwiłbyś mnie tym podarunkiem. Mam nadzieję, że nie jest to dla Ciebie wielki kłopot. Proszę zrób to dla mnie.
1 5 1
2010-02-28T11:25:16+01:00
Napiszę o Justynie K.
Witaj Justyno - mistrzyni olimpijska.Twoja miejscowość 28.02.10
W Telewizji oglądałem jak biegłaś maraton na 30 km. Cieszę się, że wygrałaś z Marit Bjorgen. Nie potrzebujesz leków by wygrać. Jesteś najlepsza. Proszę Cię o autentyczny autograf, bo jesteś moją idolką. Chcę zostać biegaczem, jak Ty i mam nadzieję, że to się stanie. Wygrałaś Puchar Świata 08/09, mistrzostwa świata, Medal olimpijski i Tour de Ski. Tutaj kończę swój list. Pa.
Twoje imię.