Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Iwan
  • Rozwiązujący
2009-10-18T20:23:42+02:00
10a+b <- liczba dwucyfrowa
a+10b <- liczba dwucyfrowa o odwrotnych liczbach

(10a+b)-(a+10b)=9a-9b <- różnica jest podzielna przez 9
1 5 1
  • Iwan
  • Rozwiązujący
2009-10-18T20:23:42+02:00
10a+b <- liczba dwucyfrowa
a+10b <- liczba dwucyfrowa o odwrotnych liczbach

(10a+b)-(a+10b)=9a-9b <- różnica jest podzielna przez 9