Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T10:41:27+01:00

Każdy kto ma oryginalną płytę,może wykonać jej kopię zapasową ..
a więc się da ;)
więcej informacji możesz znaleźć w Google ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:42:15+01:00
Oczywiście że tak lecz to będzie piractwo. Należy włączyć nero skopiować wszystko z płyty i nagrać . Należy jednak najpierw sprawdzić na jaką płytę nagrywasz ;) do 700 Mb na CD-ROM, a do 4.7 Gb na DVD-ROM.
  • 692
  • Początkujący
2010-02-28T11:14:32+01:00
Bardzo mi przykro ale nie można tego robić jest to niedopuszczalne - Prawa Autorskie. Pozdrawiam i radzę kupić ulubioną płytę.