Odpowiedzi

2010-02-28T10:43:43+01:00
Wynika to z ruchu obiegowego ziemi. pełny obrót trwa 365dni i 8h dlatego umownie co cztery lata dodaje się 1 dzień
2010-02-28T10:44:24+01:00
Dlatego ze rok trwa 365dni i ok 6 godzin i po 4 latach zbiera sie pełna doba a rok przestepny ma ją zniwelowac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:08:30+01:00
Działa na to ruch obiegowy Ziemi. Pełny obieg trwa w przybliżeniu 265 dni i 6 h, dlatego co 4 lata liczba godzin wynosi 24, czyli 1 dobę.

Miłego dnia życzę ;)