Odpowiedzi

2009-10-18T20:21:21+02:00
Naciągnełabym babcie na pożyczke. pojechałabym do las vegas na trzy dniową impreze. czwartego dnia zrozumiałabym że źle postępuje i legła bym krzyzem u stóp kościoła, by ludzie wylewali na mnie pomyje... jak na świętego aleksa.

możesz to rozbudowac xD
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:22:10+02:00
Gdybym dowiedziała się, że zostało mi 5 dni życia zrobiłabym wszystko to, czego bałam się zrobić w moim dotychczasowym życiu. Wiedziałabym, że to moje ostatnie chwile i powinnam przełamać strach, bo on już się nie liczy. Powiedziałabym wszystkim, którzy są dla mnie ważni, że ich kocham. Może wspomogłabym jakąś fundację charytatywną. Robiłabym też wszystko na co mam ochotę, ale tylko to co nie krzywdzi innych. Starałabym się być jak najlepszym człowiekiem przynajmniej przez te ostatnie pięć moich dni.
1 5 1
2009-10-18T22:10:21+02:00
Gdybym dowiedziała się że zostało mi 5 dni życia Powiedziałabym pewnemu chłopakowi że się w nim zakochałam.Poszłabym do kina ale nie na jeden film tylko na wszystkie jakie by były.Skosztowałabym owoców morza, poszłabym do kościoła i się pomodliła. =) Ale przede wszystkim chciałabym ten czas spędzić razem z moją mamą,tatą i bratem. ;)
1 5 1