Odpowiedzi

2010-02-28T10:50:17+01:00
Pozytywne to takie że człowiek z jednej srtony może ochronić środowisko, dbać o nie a negatywne to takie że człowiek coraz cześciej zanieczyszcza środowisko:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:51:53+01:00
Negatywne
klęski naturalne (susze, powodzie, trzęsienia ziemi, huragany, pożary);
· toksyczne środki przemysłowe;
· promieniotwórcze środki przemysłowe;
· stosowanie broni geofizycznej;
· wzrost populacji;
· wycinanie lasów;
· zużycie zasobów naturalnych (odnawialnych i nieodnawialnych);
· oraz głód, epidemie, migracje populacji ludzkiej i inne.