BARDZO PROSZĘ O POMOC ~!!

POTRZEBUJE NA JUTRO OPIS POKOJU. MOZE BYC OBOJĘTNIE JAKI NAWET ZMYśLONY NIE ISTNIEJACY
BYLE ZEBY BYłY TAKIE SłOWA:
NA, POD, W , OBOK NA PRAWO NA LEWO W ROGU PRZED ZA NA PRZECIWKO PRZY PONAD POMIEDZY NA PODłODZE/SCIANIE

Z GORY DZIEKUJE :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:29:00+02:00
In my room i have a big, blue bed. Usually my cat hides under it. I have a desk with a lamp on it. On the right handside of the desk there is a big wardrobe, where i keep my clothes. Window's on the left handside of the desk. In front of my bed there is a big armchair where my dog usually sits. Behind my wardrobe I have a cubby-hole(schowek) where I keep my secret things. In between the wall and the wardrobe i have a lot of dust.
2009-10-18T20:41:07+02:00
My room is small. There's a sofa in the irght corner near the door. I've got a bookcase next to the sofa. There's a wardrobe in the right corner near to the bookcase. I've got a desk oposit the wardrobe. There's a flower between a bookcase and the desk. I have got a cheir near the desk. There's a carpet in the middle. There's my bed in the left corner near to the door. I've got a picture on the wall.
__________
za pomocą tego opisu osoba słuchająca powinna utworzyć plan pokoju. nie wiem czy o to chodziło, ale kiedyś w gimnazjum miałam właśnie tego typu zadanie i dostałam 5.
2009-10-18T21:25:57+02:00
W moim pokoju znajduje si ę dużo ciekawych rzeczy.
Na ścianie wisi bardzo drogi obraz Victorii Frances, pod nim znajduję się biurko.To nie wszystko.W pudełku po butach są różne ciekawe pamiątki z wakacji.W rogu pokoju znajduje się łóżko, na lewo od niego jest szafka z budzikiem, natomiast na prawo stoi TV.Przed TV jest kanapa.Za łóżkiem leżą rolki.Na przeciwko mnie jest okno przez które widać dworzec.Przy pudełku z pamiątkami leży dywanik.Pomiędzy TV a kanapą znajduje się stolik.Na podłodze nie ma dywanu, bo są panele.Na ścianie oprócz obrazu jest dużo moich rysunków.

To tylko zmyślony przykład :]
Pozdrowionka