Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T10:59:11+01:00
1 miesiąc 720zł
2 miesiąc 110% z 720zł = 1,1*720=792zł
3 miesiąc 110% z 792 zł = 1,1*792=871,20 zł
4 miesiąc 110% z 871,20 zł = 1,1*871,20=958,32zł
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T11:04:12+01:00
720×10/100=72
720+72=792

792x10/100=79.2
792+79.2=871.2

871.2x10/100=87.12
871.2+87.12=958.32

958.32x10/100=95.83
958.32+95.83=1054.15

odp. Po 4 miesiącach pensja pani Haliny będzie wynosiła 1054.15