Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:04:21+01:00
1 cm² = 100 mm²
1 dm² = 100 cm² = 10000 mm²
1 m² = 100 dm² = 10000 cm² = 1000000 mm²

Jeżeli chcesz się dowiedziec ile to jest 1 cm na mm to 10mm pomnożyć przez 10 mm czyli wychodzi 100 mm ².
2 5 2
2010-02-28T11:07:55+01:00
Na przykładzie prostokąta, żeby obliczyć jego pole, to trzeba pomnożyć boki: a×b i wychodzą metry kwadratowe.
Jeżeli 1 cm to 10mm, to 10mm×10mm=100mm², więc 1cm² to 100mm².

A 1 km² to: 1000m×1000m=1000000m²
1 1 1