Jak po rosyjsku powiedzieć:
* przywita kolegów z klasy
*przeproś nauczyciela że nie odrobiłaś zadania
*przedstaw nauczycielowi nowego kolegę
* zapytaj przechodnia o godzinę

potrzebuję tego jak najszybciej ( do wtorku), proszę o jakieś NAJPROSTRZE odpowiedzi ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:05:09+01:00
Приветствую одноклассников
* Учитель не извинится odrobiłaś задач
* Просьба предоставить учителю нового друга
* Спроси прохожего около часа
2010-02-28T11:42:14+01:00
Приветствую одноклассников
Учитель не извинится odrobiłaś задач
Просьба предоставить учителю нового друга
Спроси прохожего около часа
2010-02-28T13:06:31+01:00
Przywita kolegów z klasy - Приветствую одноклассников
przeproś nauczyciela że nie odrobiłaś zadania - извините, что учитель не задача
przedstaw nauczycielowi nowego kolegę - Просьба предоставить учителю нового друга
zapytaj przechodnia o godzinę - Спроси прохожего около часа