Odpowiedzi

2010-02-28T11:05:50+01:00
1) Wdzięczność Bogu za dar kapłaństwa możemy wyrazić na wiele sposobów na przykład : modląc się do niego , codziennie rano i wieczorem , głosić jego słowo i chodzić co niedziele do kościoła .
2) Boże , który jesteś w niebie i rządzisz całym światem , daj nam wiarę i otocz swoją opieką byśmy wytrwiali w twojej wierze .
3 )Czytam czytania na mszy św. i uczęszczam na każdej mszy świętej jako ministrant .
1 5 1
2010-02-28T13:04:51+01:00
1. Mogę podziękować modląc się do niego, a chłopcy mogą pomagać kapłanom na Mszy Świętej jako ministranci.

2. Panie Boże, proszę o pomoc dla przyszłych kapłanów. Pomóż podjąć im tę trudną decyzję służenia Tobie. Daj im siłę do głoszenia Twojego Słowa. Amen.

3. Mogę pomagać kapłanom modląc się za nich, wspierać ich psychicznie i pochwalać ich poczynania.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:09:58+01:00
1. Można wyrazić poprzez:
-modlitwę,
-głoszenie Jego świętego Słowa.
2.Boże, Panie mój, sercem moim władaj wciąż, abym głosił Twoje Słowa, jakbym znał Cię od małego. Moje serce kocha Cię, daj mi siłę, wiedzę, moc, by kapłańską posługę móc należycie nieść.
3.Uczęszczam na zajęcia religii, wysłuchuję Słów Jezusa. Chłopcy służą do mszy jako ministranci, czytają czytania Biblijne.