Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T11:02:13+01:00
Do produkcji dynamitu ten proces odkrył Alfred Nobel a zyski który otrzymał ze sprzedazy dynamitu oddał na nagrode nobla ;) poniewaz sie przeraził do czego został wykorzystany jego wynalazek a nagrody nobla nie ma z dziedziny matematyki bo jego zona sie puściła z matematykiem ;)
2 5 2
2010-02-28T11:04:22+01:00
Ma zastosowanie jako środek filtrujący, bielący, odwadniający, materiał ogniotrwały, izolacja cieplna, akustyczna, elektryczna, jako absorbent płynnych nawozów sztucznych, środków dezynfekcyjnych i owadobójczych, przy wyrobie farb, lakierów, kamieni sztucznych, szkła wodnego, dynamitu, w przemyśle papierniczym, do czyszczenia, polerowania itp.

Wydaje mi się że chodzi o Alfred Nobel
Pozdro
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:13:44+01:00
Człowiek wykorzystuje ziemię okrzemkową do:
-filtracji
-bielenia
-odwadniania
-jest to materiał ogniotrwały
-izolacyjny
-akustyczny
-elektryczny
-absorbuje nawozy sztuczne
-środek dezynfekujący i owadobójczy
-jest potrzebna przy wyrobie farb
-lakierów
-kamieni sztucznych
-szkła wodnego
-dynamitu (środek stabilizujący nitroglicerynę)
-jest wykorzystywana w przemyśle papierniczym
-do czyszczenia
-polerowania.
Wynalazł go Alfred Nobel
3 4 3