Zadanie jest takie: Przyjrzyj sie ilustracji,podpisz ja prawidłowo,a następnie wypisz po trzy wyrazy związane z jego treścią,tworząc w temn sposób mały słowniczek :)


I mam na obrazku ''dyskobola''

I musze napisac 3 wyrazy zwiazane z ''dyskobolem''
Łatwe ,krótkie zadanie :)

Ps.Gdyby ktoś wiedział: w którym roku była wojna pod lipskiem? 1812 czy 1813 ??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:27:13+01:00
Bitwa pod Lipskiem była w 1813r. zwana także bitwą narodow. Napoleon tam przegrał

A wyrazy związane z rzeźba?
Dysk-
Myron-twórca rzeźby Dyskobol
Może igrzyska, poza
1 5 1
2010-02-28T11:27:47+01:00
16-19 października 1813 roku - wojna

Dyskobol – grecka rzeźba przedstawiająca atletę
2 3 2