Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:05:53+01:00
Wyglądać jak cień- nie być w centru , gdzies schowanym , nie rzucjącym się w oczy
BAĆ się własnego cienia- ktos kto boi sie na siebie patrzec , czuje lęk
Snuć sie za kimś jak cień- przesladowac kogos, podazac za nim
Usuwać się w cień odchodzic na bok, stac sie niezauwazalnym
Nie ma w tym cienia prawdy - nie jest to prawdziwe, na pewno klamstawo
Wyjść z cienia- stac sie w centrum zainteresownaia, przestac byc " szara myszka "
33 3 33
2010-02-28T11:08:03+01:00
Wyglądać jak cień- byc chudym
bac sie walasnego cienia-bac sie wszystkiego
snuc sie za kims jak cien- byc natretnym
usuwac sie w cien-stac sie niedostrzeganym przez innych
nie ma w tym cienia prawdy-wszystko co ktos mowi jest klamstwem.
wyjsc z cienia-znalezc sie w centrum uwagi.
15 2 15
2010-02-28T11:09:07+01:00
1. Wyglądać jak cień- źle wyglądać, być chudym i bladym ( to akurat chyba jest źle)
2. Bać się własnego cienia- bać się wszystkiego, być bojaźliwym.
3. Snuć się za kimś jak cień- chodzić za kimś ciągle i wszędzie.
4. Usuwać się w cień- nie zabierać głosu, być nieśmiałym.
5. Nie ma w tym cienia prawdy- to jest nieprawda, anie jedno zdanie nie jest prawdziwe.
6. Wyjść z cienia- pokazać się innym, zabrać głos, stać się śmiałym.


Nie wiem czy dobrze:/
20 3 20