Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:21:34+01:00
Oddal myśli zatop się w marzeniach ,
Lekkich , ulotnych , pięknych wspomnieniach,
Lataj niczym ptak na niebieskim sklepieniu,
właśnie to może dać popęd życia spełnieniu.


Podróżuj po piętrach swego umysłu,
masz chwilę do dobrego namysłu.
A nóż, dowiesz się czegoś o sobie
nowiny swego życia odrywaj, właśnie w swojej głowie.


Zajrzyj w każdy zakamarek, każdą szparkę,
odwiedź każdy moment swego życia .
Sentymentalne, realne i te nie realne ,
Wyznacz plan dalszej egzystencji, życia cele.


Może czasem gubisz się w otoczeniu,
usiądź ze sobą sam na sam - z problemem.
Doczekaj się życia zmian, jesteś jego panem.
Może czasem życie to dla ciebie udręka,
lecz sięgaj gdzie wzrok nie sięga.


pozdrawiam ;)

1 1 1
2010-02-28T13:05:25+01:00
Gdzie wzrok nie ogarnie nad horyzontem,
Nikczemne pozy umysłów spętanie,
Tam myśli kolczaste spiskują z frontem
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie grudy ziemi sczerniałe od serca,
Dłońmi spalone nieczyste wezwanie,
Tam cicha historia niczym morderca
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie ślady bagnety pozostawiły,
Krew ciosająca jak myśli cykanie,
Tam zniknął w głębinie uśmiech mój miły
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie martwe gruzy zostały grobowcem,
Nad skrycie chowane żalu doznanie,
Tam chore gwałty przysypane żywcem
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie cnota zhańbiona Kraju ostała,
Wstęgą honoru roztropne kochanie,
Tam autobiografia dusz wzlatywała
I tylko sacrum: tęskno mi panie.

Gdzie mężne ciała nazwałam rodziną,
Rozpaczą pragnień tych marzeń oddanie,
Tam dom mój zabity prze ludzką winą
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.