Zaznacz 3 zdania które dotyczą klimatu morskiego
1,niewielkie srednie roczne amplitudy temperatury powietrza
2,duża średnie roczne amplitudy temperayury powietrza
3,występuje międzi innymi w Kazachstanie
4,występuje między innymi w Irlandii
5,częste mgły i opady deszczu
6,bardzo mrożne zimy

2

Odpowiedzi

2010-02-28T11:12:52+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:13:48+01:00
Jestem pewny na 100% że to: 1,4,5
2 5 2