Przeczytaj i oceń zdania (P- prawda, F- fałsz)
a.Każde trójkąty prostokątne są podobne.
b.Każde dwa okręgi są podobne.
c.Każde dwa trójkąty równoboczne są podobne.
d.każde dwa prostokąty są podobne.
e.Każde dwa kwadraty są podobne.
f.Każde dwa trójkąty równoramienne są podobne.
g.Każde dwa prostokąty są podobne.
h.Każde dwa koła są podobne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T21:07:41+02:00
A. fałsz
b. prawda
c. prawda
d. fałsz
e. prawda
f. fałsz
g. to samo co w d
h. prawda
1 3 1
2009-10-18T21:45:55+02:00