Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T11:23:01+01:00
11= 121
12= 144
13= 169
14= 196
15= 225
16=256
17= 289
18=324
19=361
20=400
21= 441
25=625
30=900
2010-02-28T11:43:44+01:00
11=285 311 670 611
12=8 916 100 448 256
13=302 875 106 592 253
14=11 112 006 825 558 016
15= 437893890380859375
16=18446744073709551616
17=827240261886336764177
18=39346408075296537575424
19=1978419655660313589123979
20=104857600000000000000000000
21=5842587018385982521381124421
25=8,8817841970012523233890533447266e+34
30=2,05891132094649e+44