Odpowiedzi

2010-02-28T11:25:59+01:00
1 Dostarcza do wszystkich komórek organizmu teln i substancje odżywcze
2 pobiera z komórek dwutlenek węgla i inne zbędne produkty przemiany materii
3 transportuje związki regulujące prace organizmu
4 zwalcza czynniki chorobotwórcze
5 bierze udział w regulacji temp ciała
33 4 33
Bardzo mi pomogłas ale wolałabym jeszcze jedno doda dodała takie trochę inne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:26:55+01:00
-transport tlenu i składników pokarmowych do komórek
-krew pełni funkcje obronne przeciwko ciałom obcym
-utrzymuje równowagę wodną w organizmie
-przenosi dwutlenek węgla i mocznik
-reguluje temperaturę ciała
23 4 23