Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:39:01+01:00
Poziomice nie mogą się przecinać, bo każda określa inną wysokość. W jednym miejscu nie może być jednocześnie 122 i 206m n.p.m.
17 4 17
2010-02-28T12:07:19+01:00
Mogą, jeśli jest odpowiednie ukształtowanie terenu np. kanion

jeśli to szło by jakoś tak:

\
..\
....\
......\

a linia górna i dolna biegły by zygzakiem mogły by się przeciąć

ale ogólnie przyjmowane jest że nie mogą gdyż poziomica to linia na mapie oznaczająca wysokość npm np co 100m to zależy od skali mapy więc w zwykłym terenie nie mogły by się przeciąć
9 2 9