Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:00:39+01:00
Wiersz o problemach ludzi starych i samotnych, którzy inaczej patrzą na świat.Jet to wiersz o potrzebie zwrócenia uwagi na takich ludzi wokół nas, o konieczności pomagania im.
Babcia to samotna staruszka , która stoi na krawężniku, dla niej jezdnia jest jak przepaść, coś groźnego, budzącego przerażenie , przeszkoda nie do pokonania . Nie może szybko iść , boi się , że nie zdąży przejść na drugą stronę, boi się nieuważnych kierowców którzy za szybko jada. Obawa i bezradność to uczucia jakie jej towarzyszą. Jest zagubiona a mały gest jakim jest pomoc przypadkowego chłopca który przeprowadza ja przez jezdnie pozwala pokonać otchłań smutnej codzienności.
6 4 6
2010-02-28T15:23:55+01:00
Na brzegu krawężnika stoi babcie. Jezdnia dla niej to przepaść. Nie przechodzi, bo boi sie, że nieuważny kierowca ją potrąci. Jest stara, nie może szybko chodzić. Kobieta rozgląda się.Uczucia, jakie jej towarzyszą to obawa i bezradność. W wierszu możemy wyczytać, że: babcia była ubrana w jakis czarny strój i miała laskę oraz okulary na nosie. Kobieta stała tam tak długo aż podszedł do niej chłopiec i pomógł jej przejść na drugą stronę bez obawy, że ktoś ich potrąci.

myslę że dobrze :]
4 4 4
2010-02-28T17:13:32+01:00
Babcia była bardzo stara , chodziła o lasce . Była niewidoma . Ubrana była w sweter zrobiony na drutach ;p
6 1 6