Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:44:32+01:00
Liczby ujemne w życiu codziennym np:
-m.p.p.m wysokość poniżej poziomu morza np jakiejś depresji
-stan konta bankowego może być na minusie kiedy nie wpłacamy nic na konto, a bank od nas wymaga oplaty za utrzymanie konta
1 1 1
2010-02-28T11:47:47+01:00
1.Termometr.
2.Zamrażarka. (temp.)
3.Saldo rachunku.
4.Ukształtowanie terenu,depresja.
5.Długi.
;)
  • alak
  • Rozwiązujący
2010-02-28T11:51:54+01:00
1. temperatura
2. finanse - długi
3. wysokość nad poziomem morza
4. poziom wody w rzece
5. lata przed naszą erą