W każdym związku podkreśl przymiotnik .
Określ rodzaj rzeczowników i przymiotników .

r.___________ciekawa komedia r. __________
r.___________ładne zdjęcie r._____________
r.___________film sensacyjny r._______________
r.__________program telewizyjny r.___________

3

Odpowiedzi

2010-02-28T11:48:42+01:00
Przymiotniki-ciekawa,ladne,sensacyjny,telewizyjny
ciekawa komedia- r. zenski
ladne zdjecie-r. nijaki
film sensacyjny-r. meski
program telewizyjny-r. meski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:49:33+01:00
R. zenski CIEKAWA komedia r. zenski
r. nijaki ŁADNE zdjęcie r. nijaki
r. meski film SENSACYJNY r. meski
r. meski program TELEWIZYJNY r. meski

chyba dobrze...
2 5 2
2010-02-28T11:52:08+01:00
A) przymiotnik-ciekawa
ciekawa komedia r.żeński

b) przymiotnik-ładne
ładne zdjęcie r.nijaki

c) przymiotnik-sensacyjny
film sensacyjny r.męski

d) przymiotnik- telewizyjny
program telewizyjny r.męski

Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na naj.