Odpowiedzi

2010-02-28T11:49:53+01:00
A) -2m+7=m-6
-2m-m= -6-7
-3m = -13
m=4 i 1 /3
b) 6-5x=2x-7
-5x-2x= -7-6
-7x= -13
x= 1 i 6 /7
c) -5t+1=8-6t
-5t+6t= 8-1
t= 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:50:24+01:00
A) -2m+7=m-6
-2m-m= -6-7
-3m = -13
m=4 i 1 /3
b) 6-5x=2x-7
-5x-2x= -7-6
-7x= -13
x= 1 i 6 /7
c) -5t+1=8-6t
-5t+6t= 8-1
t= 7
2010-02-28T11:51:55+01:00
A). -2m+7=m-6
-2m-m=-6-7
-3m=-13 /*(-1)
3m=13 /:3
m=3 1/3
b) 6-5x=2x-7
6+7=2x+5x
13=7x /:7
x=1 6/7
c) -5t+1=8-6t
-5t+6t=8-1
t=7