Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:48:12+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam
Jana Nowaka
na wystawę malarstwa Marca Chagalle,
która odbędzie się 30 X 2009r. o godz. 16:30
w Miejskim Ośrodku Kultury w Rzeszowie.
Będzie wiele obrazów m. in. "Upadek Ikara".
Wstęp wolny.

Janina Kowalska
36 4 36
2009-10-18T21:15:22+02:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić pana Marka Nowaka
na wystawę malarstwa Marca Chagalle.
Wystawa odbędzie się 20 Października 2009roku ,
o godzinie 15.00, w szkole gimnazjalnej,
im. Powstanców Wielkopolskich w Lesznie
W wystawie będą wystawione różne obrazy
m.i.n "Upadek Ikara"
Bardzo serdecznie zapraszam:
Anna Lis
171 2 171