Odpowiedzi

2010-02-28T11:51:03+01:00
Okazanie szacunku nauczycielom.
zakaz przynoszenia do szkoły różnych materiałów szkodzącym życiu człowieka.
słuchanie nauczyciela, gdy on coś mówi.
podczas lekcji stosownie się zachowywać.
pomagać kolegom, w ich problemach.
nie przeszkadzać sobie i innym na lekcjach.
23 3 23
2010-02-28T11:54:24+01:00
1.Nie mowic brzydkich wyrazow(przynajmniej w poblizu doroslych ;D)
2.Nie bic sie
3.Nie wyzyawc innych
4.Nie biegac
5.Reagowac na kazda napotkana bojke mowiac nauczycielom
6.Słuchac nauczycieli
7.Nie niszczyc sprzetow szkolnych
8.Nie pisac na scianach
9.Nie wyludzac od inych pieniedzy,komorki lub innych wartosciowych rzeczy


pozdrawiam ;))
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:55:21+01:00
Kilka zasad dotyczących postępowania w szkole .
1.Nie przeszkadzać na lekcjach .
2.Nie jest nie pic na lekcji chyba ze nauczyciel pozwoli.
3.Słuchać innych.
4.Nie przerywać kiedy ktoś inny mówi tylko zaczekać jak skończy.
5.Nie śmiecić w budynku szkolnym ani na terenie szkoły .
6.Pomagać innym gdy ma jakieś problemy.




Mam nadziej ze pomogłam chociaż w połowie :)
29 4 29