Dopisz imiona i nazwiska sławnych osób.
..............................-mówi się o nim,że wstrzymał śłońce,ruszył ziemię
.................................twóra Mazurka Dąbrowskiego
.................................. autor Królowej śniegu i wielu innych baśni
...................................polska poetka lauratka Nagrody Nobla
no ale to chodzi że kiedy piszemy mała i dużą litere
kto pierwszy naj całą odpowieć

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T11:50:37+01:00
1. Mikołaj Kopernik
2. Józef Wybicki
3. Hans Christian Andersen
4. Wiesława Szymborska
7 3 7
2010-02-28T11:51:17+01:00
Mikołaj Kopernik
Józef Wybicki
Hans Christian Andersen
Wisława Szymborska
2 5 2
2010-02-28T11:55:40+01:00
1.Mikołaj Kopernik
2.Józef Wybicki
3.Hans Christian Andersen
4.Wisława Szymborska
oto odpowiedzi ;] pozdro :D
3 5 3