1stanowi 21%składu powietrza
2.cienka błona pokrywająca płuca
3.bierna faza oddychania
4.narząd głosotwórczy
5.miejsce połączenia ukłądu oddechowegom i pokarmowego
6.inaczej spalanie substancji odzywczych
7.stanowi 78%skłądu npowietrza

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:42:49+02:00
1.tlen
2.opłucna
3.wydech
4.krtań
5.gardło
6.utlenianie
7.azot
1 5 1
2009-10-18T20:44:26+02:00
2009-10-18T20:45:52+02:00
1. tlen
2. opłucna
3. wydech
4. krtań
5.gardło
6.utlenianie
7.azot