Odpowiedzi

2010-02-28T12:06:08+01:00
Mój dzień zaczyna się od wczesnej pobudki , porannej toaletki i lekkiego śniadania . Potem idę do kościoła i po mszy odrabiam lekcję oraz uczę się . Około godziny trzynastej idę w odwiedziny i obiad do babci i dziadka . Później mam trochę wolnego czasu i wychodzę z przyjaciółmi na miasto . Następnie pakuje książki i idę do kąpieli . W wieczór oglądam mój ulubiony serial i idę spać .

Pozdrawiam ; *
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:10:12+01:00
Nie wiem na jakim jesteś poziomie nauki j.niemieckiego ale napisze ci opowiadanie na poziom 2 klasy gimnazjum(j.niemieckiego w podstawówce nie miałam).

Mein Tag fAngt um sechs Uhr an. Ich dusche, putze die ZAhne und kAmme mich, Dann bereite ich FrUhstUck zu und frUhstUcke. Ich esse MUsli mit Milch und trinke Kaffee ohne Zucker. Ich ziehe mich an und gehe zur Schule. Die Schule beginnt um sieben Uhr fUnfundvierzig. Ich lerne Mathe, Geschichte und ede mit meinen Freunden. In Matche bekomme ich eine Eins. Der Unterricht endet umfUnfzehn. Ich gehe nach Hause, esse zu Mittag und sehe fern. Um siebzehn Uhr mache ich Hausaufgaben. Ich lerne fUr die Klassenarbeite in Deutsch.

Tam gdzie napsałam w środku wyrazów duże U, A to napisz tam a lub u umlałt.