Odpowiedzi

2010-02-28T12:03:37+01:00
17000*0,055*0,5=467,5 zł oczywiście 5,5% w skali roku
przybędzie po pół roku 467,5 zł
2010-02-28T12:04:45+01:00
17 000 - 100%
x - 105,5%

x= 17 000 *105,5% / 100 = 17 935 zł

zależy w jakiej skali... ja ci zrobiłam w skali pół roku..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:05:56+01:00
17 000*5,5%=
17 000*0,055=935zł-tyle po roku lokaty

935:2=467,5zł-tyle po 6 miesiącach lokaty
odp.pan Kowalski po 6 miesiącach otrzyma odsetek 467,5zł,a cały dochód z wkładem lokaty będzie 17467,5zł