1. Na ogrodzenie prostokątnej działki potrzeba 150 m siatki.
Jakie są wymiary tej działki, jeżeli długość jest 1,5 razy większa od szerokości?

Proszę rozwiązanie zadania z odpowiedzią! ; ))

Dziękuje .! ;**

p.s. Wiem że ma wyjść 30m na 45m . ; )).

2

Odpowiedzi

2010-02-28T12:05:20+01:00
Musisz 150 podzielić na 1,5 :d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:10:10+01:00
X-szerokość
1,5x-długość(y)
150-cały obwód

x+x+1.5x+1.5x=150
5x=150
x=30
y=1.5*30
y=45