Mi bolso es de color verde.
Me gusta usarlo porque se ajustaba a las necesidades.
Me lo dio mi mamá y estaba muy contento de que.

przetłumaczyć język hiszpański to jest na polski prosze daje 80 i naj za najlepsze rozwiązanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:14:11+01:00
Moja torebka jest zielona.
Lubie ją nosić bo mieszczą się w nią najpotrzebniejsze rzeczy.
Dostałam ją od mojej mamy i bardzo się z niej cieszę
2010-02-28T12:28:31+01:00
Mi bolso es de color verde.
Me gusta usarlo porque se ajustaba a las necesidades.
Me lo dio mi mamá y estaba muy contento de que.

Moja torebka jest zielona.
Lubie ją nosić, ponieważ jest mi przydatna.
Dostałam ją od mojej mamy i jestem z niej zadowolona.