Odpowiedzi

2010-02-28T12:12:37+01:00
Z jednej strony to:

Nie można zbłądzić w wierze. Gdy wierzymy mocno w Boga jest to nie możliwe. Bóg jest z człowiekiem w czuwa nad nim.

no ale jak musisz to wypisać to:
- poprzez wstąpienie do jakichś sekt
- z uwagi na zdanie innych(np. kiedy się z nas wyśmiewają(z naszej wiary))
- robiąc komuś na złość
- kiedy przestaje się modlić, chodzić do kościoła
- gdy ktoś mu każe
- przez omamienie miłością, pieniędzmi
- uzależnienia(alkohol,narkotyki)
- gdy zaczyna oszukiwać
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:08:13+01:00
Człowiek naraża się na zbłądzenie w wierze każdego dnia. Co chwile jest narażony na pokusy życia.
- używki typu narkotyki, alkohol.
- gdy ważniejsze są dla człowieka dobra doczesne np. samochody, markowe ubrania itp.
-wiara w wróżbiarstwo, horoskopy, magia.
- dewocja
- zagubienie się i wstąpienie do sekt

5 4 5