Prosze o przetłumaczenie tych zdan.
1.In this part of the country most people are fames and grow advertised.
2. Oli is a very important set.
3.Experts believe that air pollution has affected the weather around the world.
4.Blue whales will soon become extinct if we don't stop hunting them.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T20:52:31+02:00
1. W tej części kraju najbardziej sławni ludzie rozwijają reklamowanie.
2. Oli jest bardzo ważnym wyznacznikiem (nie jestem pewna tego set)
3. Eksperci uważają, że zanieczyszczenie powietrza ma wpływ pogody na całym świecie.
4. Niebieskie wieloryby wkrótce wyginą, jeśli nie położymy kresu polowania ich.
2009-10-18T21:02:43+02:00
W tej części kraju większość ludzi jest znanymi reklamowanymi osobami
Oli to bardzo ważny zestaw
eksperci mówią, że zanieczyszczenie powietrza ma wpływ na pogodę na całym świecie
Wieloryby niedługo wyginą, jeżeli nie przestaniemy na nie polować
:)
2009-10-18T21:48:57+02:00
1. W tej części kraju najbardziej sławni ludzie rozwijają reklamowanie.
3. Eksperci uważają, że zanieczyszczenie powietrza ma wpływ pogody na całym świecie.
4. Niebieskie wieloryby wkrótce wyginą, jeśli nie położymy kresu polowania ich.