Odpowiedzi

2010-02-28T12:13:41+01:00
Stany :

Alabama, Alaska, Arizona, Arkansas, Connecticut, Dakota Południowa, Dakota Północna, Delaware, Floryda, Georgia, Hawaje, Idaho, Illinois, Indiana, Iowa, Kalifornia, Kansas, Karolina Południowa, Karolina Północna, Kentucky, Kolorado, Luizjana, Maine, Maryland, Massachusetts, Michigan, Minnesota, Missisipi, Missouri, Montana, Nebraska, Nevada, New Hampshire, New Jersey, Nowy Jork, Nowy Meksyk, Ohio, Oklahoma, Oregon, Pensylwania, Rhode Island, Teksas, Tennessee, Utah, Vermont, Waszyngton, Wirginia, Wirginia Zachodnia, Wisconsin, Wyoming.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:14:59+01:00
1 Alaska
2 Teksas
3 Kalifornia
4 Montana
5 Nowy Meksyk
6 Arizona
7 Nevada
8 Kolorado
9 Oregon
10 Wyoming
11 Michigan
12 Minnesota
13 Utah
14 Idaho
15 Kansas
16 Nebraska
17 Dakota Południowa
18 Waszyngton
19 Dakota Północna
20 Oklahoma
21 Missouri
22 Floryda
23 Wisconsin
24 Georgia
25 Illinois
26 Iowa
27 Nowy Jork
28 Karolina Północna
29 Arkansas
30 Alabama
31 Luizjana
32 Missisipi
33 Pensylwania
34 Ohio
35 Wirginia
36 Tennessee
37 Kentucky
38 Indiana
39 Maine
40 Karolina Południowa
41 Wirginia Zachodnia
42 Maryland
43 Hawaje
44 Massachusetts
45 Vermont
46 New Hampshire
47 New Jersey
48 Connecticut
49 Delaware
50 Rhode Island
2010-02-28T12:48:51+01:00
Alabama AL 131,4 4599030 Montgomery 1819-12-14 67
2 Alaska AK 1717,8 670053 Juneau 1959-01-03 brak 4)
3 Arizona AZ 295,3 6166318 Phoenix 1912-02-14 15
4 Arkansas AR 137,8 2810872 Little Rock 1836-06-15 75
5 Connecticut CT 14,4 3504809 Hartford 1788-01-09 2) 8
6 Dakota Południowa SD 199,9 781919 Pierre 1889-11-02 67
7 Dakota Północna ND 183,3 635867 Bismarck 1889-11-02 53
8 Delaware DE 6,4 853476 Dover 1787-12-07 2) 3
9 Floryda FL 170,3 18089888 Tallahassee 1845-03-03 67
10 Georgia GA 154 9363941 Atlanta 1788-01-02 2) 160
11 Hawaje HI 29,3 1285498 Honolulu 1959-08-21 4
12 Idaho ID 216,6 1466465 Boise 1890-07-03 44
13 Illinois IL 149,9 12831970 Springfield 1818-12-03 102
14 Indiana IN 94,3 6313520 Indianapolis 1816-12-11 92
15 Iowa IA 145,7 2982085 Des Moines 1846-12-28 99
16 Kalifornia CA 410,0 36457549 Sacramento 1850-09-09 58
17 Kansas KS 213,0 2764075 Topeka 1861-01-29 105
18 Karolina Południowa SC 83,0 4321249 Columbia 1788-05-23 2) 46
19 Karolina Północna NC 139,5 8856505 Raleigh 1789-11-21 2) 100
20 Kentucky KY 104,7 4206074 Frankfort 1792-06-01 120
21 Kolorado CO 269,8 4753377 Denver 1876-08-01 64
22 Luizjana LA 134,4 4287768 Baton Rouge 1812-04-30 brak 5)
23 Maine ME 86,5 1321574 Augusta 1820-03-15 16
24 Maryland MD 32,2 5615727 Annapolis 1778-04-28 2) 23 + miasto Baltimore
25 Massachusetts MA 27,4 6437193 Boston 1788-02-06 2) 14
26 Michigan MI 253,8 10095643 Lansing 1837-01-26 83
27 Minnesota MN 225,4 5167101 St. Paul 1858-05-11 87
28 Missisipi MS 125,4 2910540 Jackson 1817-12-10 82
29 Missouri MO 180,7 5842713 Jefferson City 1821-08-10 115
30 Montana MT 381,1 944632 Helena 1889-11-08 56
31 Nebraska NE 200,5 1768331 Lincoln 1867-03-01 93
32 Nevada NV 286,4 2495529 Carson City 1864-10-31 16
33 New Hampshire NH 24,2 1314895 Concord 1788-06-21 2) 10
34 New Jersey NJ 20,6 8724560 Trenton 1787-12-18 2) 21
35 Nowy Jork NY 141,2 19306183 Albany 1788-07-26 2) 62
36 Nowy Meksyk NM 315,2 1954599 Santa Fe 1912-01-06 33
37 Ohio OH 116,1 11478006 Columbus 1803-03-01 88
38 Oklahoma OK 181,2 3579212 Oklahoma City 1907-11-16 77
39 Oregon OR 255,0 3700758 Salem 1859-02-14 36
40 Pensylwania PA 119,3 12440621 Harrisburg 1787-12-12 2) 67
41 Rhode Island RI 3,1 1067610 Providence 1790-05-29 2) 5
42 Teksas TX 678,0 23507783 Austin 1845-12-29 254
43 Tennessee TN 109,2 6038803 Nashville 1796-06-01 95
44 Utah UT 219,9 2550063 Salt Lake City 1896-01-04 29
45 Vermont VT 24,9 623908 Montpelier 1791-03-04 14
46 Waszyngton WA 184,8 6395798 Olympia 1889-11-11 39
47 Wirginia VA 110,9 7642884 Richmond 1788-06-25 2) 95
48 Wirginia Zachodnia WV 62,8 1818470 Charleston 1863-06-20 55
49 Wisconsin WI 169,8 5556506 Madison 1848-05-29 72
50 Wyoming WY 253,3 515004 Cheyenne 1890-07-10 23 + Yellowstone National Park
51 Dystrykt Kolumbii DC 0,179 550521