A) podane rzeczowniki w liczbie mnogiej wpisz w odpowiednie miejsca.
piosenki,jabłka,reporterzy,kibice,obrazy,zawodnicy,


rzeczowniki w rodzaju męskim nazywające osoby
___________________
___________________
___________________


inne rzeczowniki

___________________
___________________
___________________

2

Odpowiedzi

2010-02-28T12:18:35+01:00
Rzeczowniki w rodzaju meskim nazywajace osoby- reporterzy,zawodnicy, kibice
inne rzeczowniki-piosenki, jablka, obrazy
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T12:19:49+01:00
Rzeczowniki w rodzaju męskim nazywające osoby:
Reporterzy,kibice,zawodnicy.
Inne rzeczowniki:
Piosenki,jabłka,obrazy.
2 2 2