Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:23:16+01:00
KKS LECH POZNAŃ to jest najlepszy klub polskiej ekstraklasy który powstał w 1922
A tak naprawdę to jest nasza wiara i miłość. To jest to co utrzymuje nas przy życiu ...To jest to co Kochamy...KKS
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T12:25:18+01:00
KKSLECHPOZNAŃ- jest to polski klub piłkarski. Został założony w 1922roku.
Zespół obecnie występuje w Ekstraklasie i jest pięciokrotnym zwycięzcą najwyższej klasy rozgrywkowej oraz pięciokrotnym zdobywcą Pucharu Polski i czterokrotnym Superpucharu Polski. Klub jest najbardziej znany z osiągnięć piłkarskich, lecz posiadał nieistniejący już rozbudowany system, w którym znajdowały się sekcje: boksu, brydża, gimnastyki, kajakarstwa, kolarstwa, lekkiej atletyki, łucznictwa, podnoszenia ciężarów, pływania, siatkówki, strzelectwa, szermierki, tenisa stołowego i wiele innych . Największe sukcesy odnosiła sekcja koszykówki mężczyzn, mająca jedenaście tytułów mistrzowskich oraz siedem wicemistrzowskich w swoim dorobku.

stona internetowa klubu : http://www.lechpoznan.pl/index.php