A) oblicz pole przekroju osiowego stożka otrzymanego w wyniku obrotu trójkąta prostokątnego o przyprostokątnych 6cm i 9cm wokół dłuższej przyprostokątnej

B)przekrój osiowy stozka to trójkąt równoboczny o polu 9 √3cm kwadratowych. oblicz wysokość, promień i tworzącą stożka.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T13:26:13+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:22:51+01:00
W załączniku:) przepraszam a bazgroły:)