Help !!
Mam zad z j.angielskiego i nie umiem go zrobić
Jest to zadanie z ksiazki Winners dla klasy 5 zadanie 2 z strony 47
Brzmi tak :
Trzeba opisać swoje ulubione miejsce lub miejscami to obojętne jakie ale zeby byly
Treść kawałka My favourite place: (wymienic te miejsca )
Where:
What:
I like it because:
Piszcie prosze

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T13:24:47+01:00
My favourite place is my home. I spend a lot of time in my home with my family. In my home I feel safe.I and my family often sit together and spend free time.I like my home, because it's full of love, hope and joy.

Moim ulubionym miejscem jest moj dom. Spędzam duzo czasu w domu z moją rodzina. W moim domu czuje się bezpiecznie. Ja i moja rodzina czesto siedzimy razem i spędzamy wolny czas. Lubię mój dom, ponieważ jest pełen miłości, nadziei i radości.
P.S powinno byc dobrze;)
2010-02-28T15:11:01+01:00
My favourite place is Market Main in Cracow. I often go for a walk there. There are a lots of birds for example pigeons. I can feed them. I like it place because I can spend my free time there. Market Main is fantastic!

* (tłumaczenie)
Moim ulubionym miejscem jest Rynek Główny w Krakowie. Ja często chodzę tam na spacer. Tam jest bardzo dużo ptaków na przykład gołębi. Ja mogę je karmić. Ja lubię to miejsce, ponieważ mogę spędzić tam mój wolny czas. Rynek Główny jest fantastyczny!
;)))
2010-02-28T15:55:33+01:00
Where:(tu wpisz adres)
What:my house
I like it because: i love my family and i have a lot of magic time in this place

my favourite place is my house