Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:37:55+01:00
Gdy budzę się rano i patrze przez okno w moim pokoju widzę blękitne niebo, wschodzące słońce i domy moich sąsiadów.
Chodnikami, które znajduja pomiędzy domami chodzą zabiegani ludzie i szczęśliwe dzieci. W oddali jest las. Po południu widzę bawiące się dzieci.
1 5 1
2010-02-28T12:39:31+01:00
Gdy wyjrzę przez okno widzę wiele budynków z którymi mam coś wspólnego:
- boisko- na którym spędzam wiele czasu ze znajomymi( nie tylko na grze w piłkę)
- dom mojego przyjaciela/przyjaciółki- gdzie wszyscy są tam dla mnie jak rodzina
szkołę- od której w wakacje chcę odpocząć i zapomnieć.
Widok ten zawsze poprawia mi humor