Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:32:42+01:00
Dbanie
minusy:brak
plusy ; miły zapach , brak różnych chorób
niedbanie
minusy; brzydki zapach , choroby
plusy : brak
1 2 1
2010-02-28T12:35:01+01:00
Niedbanie o higienę ma za sobą wiele minusów. Może to prowadzić do wielu chorób. Na nieczystej skórze mogą rozwijać się bakterie, które prowadzą do choroby. Gdy nie dbamy o higienę, wiele naszych znajomych może się odsunąć od nas i się z nami nie przyjaźnić, ponieważ będzie od nas się wydzielał nieprzyjemny zapach i również nieprzyjemny wygląd. Plusów dużo nie ma, ponieważ może i będziemy mieli więcej czasu, ale cóż to ta gdy nie będziemy mieli z kim go spędzić.
1 5 1
2010-02-28T12:36:08+01:00
Plusy:
lepiej się czujesz we własnej skórze, ładniej pachniesz,
nie odstraszasz ludzi,

minusy:
ludziom nie miło się z tobą rozmawia, może wdać się zakażenie w miejscach intymnych, nie miło od ciebie pachnie, twoje włosy się przetłuszczają
1 4 1