Odpowiedzi

2010-02-28T12:35:34+01:00
I=2A
R=10Ω
U=?
-----------------------------------------------------------------
Prawo Ohma
I=U/R stąd U=I*R
U=2A*10Ω=20V
2010-02-28T12:43:34+01:00
I - natężenie prądu = 2 A
R - oporność = 10 omów
U - napięcie = ?
I = U/R
U = IR = 2 razu 10 = 20 V
odp
20 V
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:45:44+01:00
Witaj
dane J=2A, R=10 0m
szukane U
Z prawa Ohma mamy J = U/R
U = I *R = 2A *10 om = 20V takie jest napięcie U na końcach przewodnika

..........................pozdrawiam
1 5 1