Odpowiedzi

2010-02-28T12:33:41+01:00
Ludzie tak rzadko czytaja poezję poniewż teraz każdy woli pograć na komputerze niż poczytać i prawie nikogo to nie interesuje
2 3 2
2010-02-28T12:34:28+01:00
Ludzie żatko czytają poezje bo jest dla nich zatrudna do zrozumienia. Wolą oglądać telewizje niż czytać. A jak już czytają to jakieś książki o żadnymprzekazie.

Licze na naj.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:35:29+01:00
Moim zdaniem ludzie nie czytaja poezji poniewaz brakuje im na to czasu, wciaz sa zapracowani, daza cale zycie do czegos, nie maja czasu aby usiasc i poczytac ksiazke.
powodem jest rowniez to ze teraz kazda wolna chwile spedza sie przed tv, komputrem nie ma sie czasu na ksiazki, uwaza sie je za nudne zajecie.
oraz czesto czytana poezja nie jest rozumiana przez czytanego dlatego jest odkladana w kat i juz nie siega sie po nia, przykre ale prawdziwne powody :(
4 4 4