Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:38:33+01:00
Tak , sądzę , że znaki drogowe można uznać za pewną formę współczesnego pisma obrazkowego , ponieważ obrazują one pewnego rodzaju polecenia , nakazy , zakaza i ostrzeżenia - tak jak robiono to w przeszłości . Różnica jest w tym , że znaki są robione na metalu , natomiast pismo obrazkowe wykonywane było na np. skałach , papirusie.
3 2 3
2010-02-28T12:46:00+01:00
Tak, ponieważ mają one przekazać nam pewne informacje, z którymi musimy się szybko zapoznać. Przy zapisaniu ich słowami zajmowało by to dużo więcej czasu. Znaki są czytelne, zrozumie je każdy kierowca bez względy na narodowość, można je więc nazwać międzynarodowym współczesnym pismem obrazkowym.
2 4 2