Odpowiedzi

2010-02-28T12:37:14+01:00
1cm na mapie=20 000 000 cm w rzeczywistości=200km w rzeczywistości

30cm na mapie=30×200km=6 000km
bocian pokonał 6000km
2010-02-28T12:37:14+01:00
1 cm na mapie to 20000000cm w terenie

to przeleciał 30 razy 20000000=6000000000cm=60000km

licze na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:38:09+01:00
Odległość jaką pokonał bocian lecąc do Polski z ciepłych krajów zmierzona na mapie o skali 1 : 20 000 000 wynosi 30 cm

20 000 000 cm = 200 000 m = 200 km

200 km * 30 cm = 6 000 km
Odp. Bocian przeleciał 6 000 km.