Odpowiedzi

2009-10-18T21:02:16+02:00
Adam i Ewa Wypędzani z Raju
Adam i Ewa
Bonjour Paris - 1972
Białe Ukrzyżowanie - 1938
Bella z Białym Kołnierzem
Autoportret - 1914
Autoportret z Siedmioma Palcami
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T21:03:32+02:00
Adam i Ewa
Adam i Ewa Wypędzani z Raju
Anioł u Bram Raju
Autoportret - 1914
Autoportret z Siedmioma Palcami
Bella z Białym Kołnierzem (żona artysty) - 1917
Białe Ukrzyżowanie - 1938
Bonjour Paris - 1972
Bramy Cmentarza - 1917
Bukiet i Ptak
Czerwony Żyd - 1915
Dawid Ocalony przez Michała
Dziewczyna w Lustrze
Ester
Ilustracja IV
Ja i Wieś
Jacobs Dream - 1964
Kain i Abel
Kobieta z Różami
Kochanek o Północy
Koryto - 1925
Krowy nad Witebskiem - 1966
Kuglarz - 1941
Litografia III
Ślub - 1910
Ślub - 1918
Małżeństwo
Muzyka - 1962-63
Na Dachu Paryża
Oblicze Israela
Panna Młoda z Wachlarzem - 1911
Poeta - 1911
Portret Vavy - 1966
Samotność - 1933
Sara i Anioły
Spadający Anioł - 1923-47
Szary Dom - 191
Tańczące Anioły - 1966
Taniec - 1962-63
Tora
Tworzenie
Ukrzyżowanie - 1950
Ulica
Urodziny
Witraż
Witraż
Witraż
Witraż Asher
Witraż Reuben
Witraż Simeon
Witraż Zebulon
Wizja Paryża II
Wojna
2009-10-18T21:11:57+02:00
,,śmierć'',
,,W hołdzie Apollinaire'owi''
,,Adam i Ewa"
,,Anioł u Bram Raju"
,,Białe Ukrzyżowanie"
,,Do góry"