Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:42:20+01:00
Ministerstwo zdrowia- Ewa Kopacz
ministerstwo edukacji narodowej- Katarzna Hall
ministerstwo spraw zagranicznych - Radosław Sikorski
ministerstwo gospodarki- Waldemar Pawlak
ministerstwo skarbu panstwa- Aleksander Grad
16 4 16
2010-02-28T12:50:48+01:00
Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Marek Sawicki
Ministerstwo Środowiska - Andrzej Kraszewski
Ministerstwo Finansów - Jacek Rostowski
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - Jolanta Fedak
7 3 7
2010-02-28T15:18:14+01:00
Ministerstwo edukacji narodowej - Katrzyna Hall
ministerstwo spraw zagranicznych - Radosław Sikorski
ministerswo zdrowia - Ewa Kopacz
6 3 6