Odpowiedzi

2010-02-28T12:44:51+01:00
O-tlen
H-wodór
K-potas
Na-sód
Mg-magnez
C-węgiel
S-siarka
2 1 2
2010-02-28T12:45:45+01:00
Azot - N
Chlor - Cl
Cyna - Sn
Cynk - Zn
Fosfor - P
Glin - Al
Krzem - Si
Magnez - Mg
Miedź - Cu
Nikiel - Ni
Ołów - Pb
Potas - K
Rtęć - Hg
Siarka - S
Sód - Na
Srebro - Ag
Tlen - O
Węgiel - C
Wodór - H
Żelazo - Fe
super
ale chciałbym więcej np neon lub jod
ale dzięki ;)
XD
XDDDDDDDDDDD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:46:16+01:00