Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T12:44:10+01:00
-zniesienie wolnej elekcji
-zniesienie liberum veto
-ograniczono rolę senatu
-ograniczono odrębność Korony i wielkiego Księstwa Litewskiego
-uznano chłopów za część narodu
-w Polsce panowała religia katolicka
-gwarancja tolerancji religijnej
-pozbawienie szlachty prawa najwyższej zwierzchności nad poddanymi
-wprowadzono dziedziczność tronu
-wprowadzono trójpodział władzy
17 4 17
2010-02-28T12:48:59+01:00
-wolnosc wyznania w religi katolickiej
-szlachta ma takie same swoje przywileje
-Polska zostala monarchia konstytucujna
- zwiekszona ilosc zolniezy w wojsku do 100 tysiecy
- opodatkowanie szlachty i duchowieństwa
- zlikwidowanie Rady Nieustającej

pozdrawiam ;))
9 3 9